black decorative triangle
TRIXXO Dienstencheques

Dag van de Huishoudhulp 2022

Ervaar het TRIXXO-gevoel

Leuke attenties het hele jaar door

Naar jaarlijkse traditie zetten we onze huishoudhulpen in de ‘bloemetjes’ naar aanleiding van Dag van de Schoonmaak, dat we vieren op 20 juni.

Een XXL dankjewel

Dit jaar kozen we voor en koeltas om je lunch fris te houden deze zomer en een keukenontvetter van het eigen gamma van TRIXXO, bedrukt met een ‘XXL dankjewel’. Een XXL dankjewel, want met de gekozen attenties willen we jou, als trots van TRIXXO, laten weten hoezeer we jou waarderen!

Zeker doen: Maak een foto van je cadeautje en deel dit via sociale media met de hashtag #teamtrixxo. Zo maak je kans op een verwenmanicure!

Louise Arimont, Operationeel Directeur TRIXXO Dienstencheques

“De Dag van de Schoonmaak konden we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan”, vertelt Louise Arimont, Operationeel Directeur van TRIXXO Dienstencheques. “Daarom gingen we bij enkele van onze huishoudhulpen zelf langs om het geschenk af te geven. Want TRIXXO is dan wel een groot bedrijf, we blijven een persoonlijke aanpak belangrijk vinden.”

Ook de gezinnen zijn je niet vergeten

Alle TRIXXO-klanten ontvingen een kaartje thuisgestuurd dat ze kunnen klaarleggen voor hun eigen poetsheld(in). Want zeg nu zelf, zo’n handgeschreven kaartje ontvangen doet toch altijd deugd?

Nogmaals een dikke DANKJEWEL!

TRIXXO Dienstencheques

Solliciteer bij een TRIXXO kantoor in de buurt

      Waarom kiezen voor TRIXXO Dienstencheques?

      Al mee dan 18 jaar een vaste waarde

      Onze TRIXXO-huishoudhulpen staan dagelijks klaar voor zo’n 80.000 gezinnen in heel België. Ons doel is om onze klanten en huishoudhulpen tevreden te stellen. Een optimale en familiaire samenwerking waar iedereen zich goed bij voelt, daar gaan we voor. TRIXXO werkt via dienstencheques. Jouw poetshulp wordt dus erg voordelig door de fiscale aftrek. Daarnaast focussen we ons op de verbetering van onze dienstverlening. Dit doen we via onze jobcoaches en gerichte opleidingen voor onze huishoudhulpen. Alsook focussen we ons op constante verbetering van onze backoffice. Zo wordt er fel ingezet op een verbetering van onze administratieve diensten en heel onze IT-infrastructuur. Zo kan de administratie en opvolging efficiënter gebeuren en kan je als klant op beide oren slapen.