black decorative triangle

TRIXXO viert 20-jarig bestaan met 20.000 aanwezigen tijdens Familiedag

TRIXXO viert 20-jarig bestaan met 20.000 aanwezigen tijdens Familiedag
14 oktober, 2025
Deel via:

Ongeveer 20.000 blije gezichten op 11 verschillende locaties over heel België: het was een recordeditie voor de TRIXXO Familiedag, een logisch gevolg van de stevige groei van het Limburgse bedrijf in dienstencheques en uitzendwerk. Al 20 jaar bestaat TRIXXO ondertussen, en dat vierden we in vijf Plopsa-parken en zes Kinepolis-complexen. “De Familiedag is hét moment bij uitstek waarop we een welgemeende ‘dank u’ zeggen tegen onze medewerkers,” aldus Luc Jeurissen, oprichter van TRIXXO.

Voor het zesde jaar op rij trakteert TRIXXO zijn medewerkers en hun families op een onvergetelijke familiedag. Meer dan 20.000 aanwezigen genieten van een dagje ontspanning in vijf Plopsa-parken of een filmnamiddag in zes Kinepolis-complexen. Met dit unieke initiatief – dat sinds 2019 jaarlijks wordt georganiseerd (met uitzondering van 2020 door corona) – is TRIXXO het enige bedrijf in de sector dat jaarlijks op deze manier investeert in haar medewerkers.

20 jaar TRIXXO, 20 keuzemogelijkheden

De TRIXXO Familiedag is uitgegroeid tot een vaste waarde voor de huishoudhulpen, uitzendkrachten en bedienden van TRIXXO. Dit jaar konden gezinnen kiezen voor een dag vol attracties in een Plopsa-park of een gezellige filmnamiddag in Kinepolis, waarbij ter gelegenheid van de 20ste verjaardag van TRIXXO Dienstencheques keuze was uit 20 verschillende activiteiten:

  • 5 Plopsa pretparken (Plopsaland De Panne, Plopsa Indoor Hasselt & Plopsaland Ardennes (Coo) of de waterparken Plopsaqua Landen-Hannuit & Plopsaqua De Panne, waarvan zowel De Panne als Hasselt exclusief voor de medewerkers van TRIXXO werd afgehuurd.
  • Verschillende films in zes Kinepolis-complexen.

Veel meer dan een personeelsevenement

"De TRIXXO Familiedag is niet alleen een jaarlijks terugkerend personeelsevenement, maar ook een blijk van waardering voor de inzet van alle medewerkers," aldus Luc Jeurissen, oprichter van TRIXXO Group. "Onze medewerkers staan centraal: Zij zijn het hart van ons bedrijf. Daarom geven wij hun elk jaar de kans om samen te genieten."

Als toonaangevend bedrijf in de sector investeert TRIXXO jaarlijks in hun personeel, naast het aanbieden van tickets voor de TRIXXO Arena gedurende het jaar. De Familiedag is ook een investering in tevredenheid en welzijn, wat zich vertaalt in betrokkenheid en loyaliteit. "De Familiedag is voor ons een manier om die verbondenheid te versterken, en we zijn blij dat zoveel collega’s en hun families opnieuw van de dag hebben genoten," aldus Jeurissen.

TRIXXO Nieuws

Bekijk ook deze artikels