We voerden recent een tevredenheidsonderzoek uit onder onze 10.000 huishoudhulpen. Meer dan 1.500 huishoudhulpen in Vlaanderen, Wallonië en Brussel namen deel aan de bevraging, die opvallend positieve resultaten opleverde. TRIXXO is ook een pionier op het vlak van gelijke kansen én staat bekend als een ware katalysator voor talent, zoals blijkt uit enkele inspirerende groeiverhalen van voormalige huishoudhulpen.
Dit najaar laat TRIXXO van zich horen op diverse Belgische radiozenders met haar grootste radiocampagne tot nu toe.
TRIXXO sluit zich aan bij de campagne Goede Zaken van Voka met de krachtige slogan: ‘Wij omarmen diversiteit en inclusie en zetten zo 15.000 talenten dagelijks aan het werk.’
Meer dan 1.500 collega’s in Vlaanderen, Wallonië en Brussel vulden in juni onze tevredenheidsenquête in. Hartelijk dank voor jullie deelname!
Vandaag is het de Dag van de Schoonmaak. De dag om onze huishoudhulpen in de bloemetjes te zetten! Bedankt voor de dagelijkse inzet!
"Ondernemen doe je niet alleen, bedankt aan mijn hele netwerk!"